Aprašymas
Šioje knygoje tiriamos Amerikos korporacijų sėkmės priežastys. Joje autoriai James C. Collins ir Jerry I. Porras pateikia naujų minčių apie tai, kaip veikia aštuoniolika vizijinių korporacijų, įskaitant tokias kaip 3M, Wal-Mart, Walt Disney, Boeing, Sony ir Hewlett-Packard. Naudodamiesi šešerių metų trukmės tyrimų projektu, vykdytu Stanfordo universiteto Verslo aspirantūros skyriuje, Collins ir Porras kiekvieną ypatingą ir ilgaamžę korporaciją tyrė tiesiogiai lygindamas ją su viena iš konkuruojančių korporacijų. Tą darydami, autoriai ieškojo atsakymo į klausimą: „Kuo gi tikrai ypatingos kompanijos skiriasi nuo kitų kompanijų?” Pateikdama šimtus konkrečių pavyzdžių ir nuoseklią Praktinių koncepcijų sistemą, kurią gali naudoti visų lygių vadovai bei verslininkai, ši knyga traktuotina kaip planas, projektas kurti tokią organizaciją, kuri klestės XXI amžiuje ir dar ilgiau.






Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.