Prekybos marketingas – Arvydas Pajuodis

3.50 

Turime

Kategorija:
Leidimo data: 2005
Komentaras: iliustruota
Knygos būklė: Gera
Leidykla: Eugrimas
Knygos viršelis: Minkštas
Knygos puslapių skaičius: 391

Aprašymas

Knygoje plačiai ir išsamiai nagrinėjami svarbiausieji ir aktualiausieji prekybos įmonių marketingo teorijos ir praktikos klausimai, šių įmonių veikla Lietuvoje. Daugiausia dėmesio skiriama prekybos įmonių marketingo valdymui: asortimento formavimui, kainų politikai, pirkėjų aptarnavimui, reklamai, parduotuvių įrengimui, jų vietos parinkimui ir daugybei kitų klausimų, kuriuos nuolat turi spręsti kiekvienas prekybos įmonės vadovas bei jos darbuotojai.

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Prekybos marketingas – Arvydas Pajuodis”