Aprašymas
Kodėl dažnai verslo derybos tarp skirtingose šalyse gyvenančių žmonių iš pradžių tiek daug žada, o vėliau subyra į šipulius?
Ar tikrai vertiname šalių, net ir tų, kurias, mūsų manymu, pažįstame, vertybes, požiūrius ir gyventojų lūkesčius?
Iki šiol suprasti skirtingų šalių verslo kultūras buvo beveik neįgyvendinamas troškimas. Šioje knygoje “Pasaulio verslo kultūros ir kaip jas perprasti” autoriai lengvai ir suprantamai paaiškina, kaip perprasti bet kokią pasaulio kultūrą – Penkių K modelis.
Penkių K modelis parodo, kaip pasirinkti informaciją, suprasti savo poreikius ir įžvelgti prasmę. Penkios K-tai:
• Kultūrinės žinios: pagrindinė informacija, kurios jums reikia, kad galėtumėte parodyti savo susidomėjimą ir suprastumėte šalį.
• Kultūrinė elgsena: pagrindinio šalies profilio nustatymas ir palyginimas su savo kultūros profiliu.
• Kultūrinės vertybės ir požiūriai: kas išjudina verslo bendruomenę ir kas ją atstumia?
• Kultūrinė pirmenybė: išsiaiškinkite savo kultūros prioritetus ir palyginkite rezultatą su šalies, kurioje dirbate, kultūra Kaip numatyti ir spręsti problemas?
• Kultūrinė adaptacija: šešios pagrindinės kultūrinių skirtumų sritys, kuriose šalys gali nerasti bendros kalbos.
Jei vadovausitės šiais principais pradėję dirbti naujoje kultūroje, įgysite reikiamų žinių ir supratimo. Knygos skyriai atskleis, kaip elgtis kiekviename žingsnyje. Knygos pabaigoje rasite vertingos informacijos ir įžvalgų apie verslo kultūrą tų šalių, kurios, kaip prognozuojama, 2050 metais bus tarp dešimties pirmaujančių pasaulio ekonomikų, – apie Kiniją, JAV, Indiją, Japoniją, Braziliją, Rusiją, Jungtinę Karalystę, Vokietiją, Prancūziją ir Italiją.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.