On brand: Prekės ženklas – Wally Olins

Neturime

Pranešti el. paštu, kai vėl bus sandėlyje

Kategorija:
Leidimo data: 2006
Komentaras: iliustruota
Knygos būklė: Labai gera
Leidykla: Mūsų knyga
Knygos viršelis: Minkštas
Knygos puslapių skaičius: 256

Aprašymas

Prekės ženklai ir ženklodara – svarbiausias verslo indėlis į populiariąją kultūrą. Ženklodara smarkiai nutolo nuo savo komercinių ištakų, o vartotojo įtaka prekės ženklo likimui įžengė į nežinomą žemę. Wally Olins atskleidžia pagrindines XXI amžiaus ženklodaros sėkmės prielaidas, aiškina, kokią lemiamą reikšmę komercijos sėkmei turi verslo, prekės ženklo ir vartotojo tarpusavio ryšiai. Šis veikalas yra tapęs stalo knyga marketingo ir reklamos specialistams ir verslininkams, tiesiog privalantiems žinoti, kaip visą pasaulį užkariavę prekės ženklai pelno su jų vėliava dirbančių žmonių pasitikėjimą ir įtikina vartotojus įsigyti jais pažymėtas materialias ir nematerialias vertybes. Wally Olinsas vadovauja konsultacinei įmonei “Saffron Brand Consultants”.

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “On brand: Prekės ženklas – Wally Olins”