Naujosios rinkodaros ir viešųjų ryšių taisyklės – David Meerman Scot

Neturime

Pranešti el. paštu, kai vėl bus sandėlyje

Kategorija:
Leidimo data: 2008
Knygos būklė: Labai gera
Leidykla: Verslo žinios
Knygos viršelis: Kietas
Knygos puslapių skaičius: 268

Aprašymas

Išmintingi rinkodarininkai, norintys su pirkėjais bendrauti tiesiogiai, tapti matomi žiniatinklyje ir padidinti pardavimus, čia ras viską, ko reikia, kad galėtų pritaikyti naująsias taisykles.

Ši knyga jums parodys, kaip išlikti kreivės viršuje ir pranokti savo konkurentus išnaudojant visą internetinių viešųjų ryšių, rinkodaros ir bendravimo su klientais potencialą. Jei norite, kad jūsų verslas klestėtų, pamirškite tradicijas ir laikykitės naujųjų rinkodaros ir viešųjų ryšių taisyklių.

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Naujosios rinkodaros ir viešųjų ryšių taisyklės – David Meerman Scot”