Marketingo valdymo pagrindai – Philip Kotler, Kevin Lane Keller

Neturime

Pranešti el. paštu, kai vėl bus sandėlyje

Kategorija:
Leidimo data: 2007
Knygos būklė: Labai gera
Leidykla: Logitema
Knygos viršelis: Kietas
Knygos puslapių skaičius: 436

Aprašymas

Leidinys yra skirtas padėti įmonėms, grupėms bei individualiems asmenims pritaikyti savo marketingo strategiją ir valdymą prie XXI amžiaus rinkos. Taip pat jis skirtas dėstytojams, kurie remdamiesi autoritetingais šaltiniais siekia išdėstyti marketingo valdymo teorijos ir praktikos kursą. Tekstas yra gana glaustas, todėl juo patogu naudotis ne tik teorinių, bet ir praktinių užsiėmimų metu, modeliuojant situacijas bei įgyvendinant projektus.

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Marketingo valdymo pagrindai – Philip Kotler, Kevin Lane Keller”