Aprašymas
Informacinės ir žinių visuomenės vystimasis sąlygoja besimokančios visuomenės kokybių poreikį. Ypač svarbus požiūris į besimokantį regioną, miestą kaip į konkrečios vietos bendruomenę. Darnaus gyvenimo tyrinėtojai stengiasi daugiadiscipliniškai pažvelgti į tokio regiono funkcionavimą, akcentuojant jo gyventojus, o ypač – jų bendruomenę. Tokį požiūrį išsako Shuman (1998), kalbėdamas apie vietos bendruomenę, kuri geba pasiekti socialinį glaudumą ir ekonominį atsinaujinimą. Deja, tik nedaug darbų nagrinėja besimokantį miestą jo darnaus vystimosi aspektu. Monografijos tikslas – sistemiškai atskleisti besimokančio miesto reiškinį kaip besimokančios visuomenės struktūrą bei įrodyti, jog jį sąlygojančių veiksnių raiška „vėluojančios“ šalies kontekste sudaro realias sąlygas vystyti besimokantį miestą. Darbe laikomasi integruoto požiūrio į besimokantį miestą ir jo vystymą vienijant besimokančios ekonomikos ir darnaus gyvenimo idėjas, pabrėžiamas kontekstualumo principas bei kognityvinės epistemologijos pozicijos. Sukurti teoriniai besimokančio miesto ir jo vystymo pagrindai, atskleidžiantys integruotą požiūrį į šį reiškinį, taip pat sukurta pagrindinių besimokančio miesto darinių tyrimo metodologija. Sukurti besimokančio miesto teoriniai pagrindai yra reikšmingi epistemologiniu aspektu ir gali būti skleidžiami visuomenėje, siekiant įtakos socialinės sąmonės formavimuisi konkrečiame regione, kas yra svarbu norint sėkmingai vystyti besimokantį miestą.Reikšminiai žodžiai: Besimokantis miestas; Šiuolaikinis mokymas.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.