Rinkodara „Iš lūpų į lūpas“ – Lois Kelly

2.70 

Turime

Kategorija:
Leidimo data: 2007
Knygos būklė: Labai gera
Leidykla: Verslo žinios
Knygos viršelis: Kietas
Knygos puslapių skaičius: 228

Aprašymas

Šios knygos autorė, rinkodaros specialistė Lois Kelly, padėjo milijardų dolerių vertės kompanijoms, tokioms kaip „FedEx“ ir „Microsoft“, iš pagrindų pakeisti savo rinkodarą ir komunikavimo būdus, kad klientai greičiau suvoktų tai, ką jos sako, patikėtų jų gaminių išskirtinumu ir svarbiausia – norėtų juos pirkti.

Šioje knygoje pateikiama praktinių patarimų, kaip klausytis klientų, kaip nustatyti, kas jiems svarbu, ir paskui taip pateikti informaciją, kad ji išties rastų atgarsį ir įkvėptų pokalbį.

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Rinkodara „Iš lūpų į lūpas“ – Lois Kelly”