Nuo gero – prie puikaus. Kodėl vienos kompanijos padaro šuolį, o kitos-ne – J. Collins

2.90 

Neturime

Kategorija:
Leidimo data: 2004
Knygos būklė: Labai gera
Leidykla: Goldratt Baltic Network
Knygos viršelis: Kietas
Knygos puslapių skaičius: 360

Aprašymas

Knyga „Taip kuriama amžiams!“, devintojo dešimtmečio išskirtinis mokslinis darbas vadybos srityje, parodė, kaip laikui bėgant puikios kompanijos triumfuoja, ir kaip į kompanijos DNR iš pat pradžių galima įdiegti ilgalaikį pastovų veiklos efektyvumą.

Bet ką daryti toms kompanijoms, kurios nepaveldėjo puikios DNR? Kaip gali ilgalaikius puikius rezultatus pasiekti geros kompanijos, vidutinės kompanijos ar net visai prastos kompanijos?
Daug metų šis klausimas nedavė ramybės Jimui Collinsui. Ar yra kompanijų, kurios nepaklusta visuotinės traukos dėsniui ir savo ilgalaikę vidutinybę, jei ne dar blogiau, paverčia ilgalaikiu pranašumu? O jei taip, tai kokios gi yra tos universalios išskirtinės charakteristikos, kurių dėka gera kompanija tampa puikia kompanija?

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Nuo gero – prie puikaus. Kodėl vienos kompanijos padaro šuolį, o kitos-ne – J. Collins”