Kava su meile. Kaip „Starbuks” sukūrė kompaniją puodelis po puodelio – H. Schultz, D.J. Yang

Neturime

Pranešti el. paštu, kai vėl bus sandėlyje

Kategorija:
Leidimo data: 2010
Knygos būklė: Gera
Leidykla: Eugrimas
Knygos viršelis: Minkštas
Knygos puslapių skaičius: 576

Aprašymas

Jis padavė man puodelį, pilną tik ką išvirtos, kvapiai garuojančios kavos. Nekilo klausimų, ar reikia pieno arba cukraus. Nedrąsiai gurkštelėjau.
Oho. Atlošiau galvą, akys staiga plačiai atsimerkė. Netgi po vieno gurkšnio galėjau pasakyti, kad tai buvo stipriausia mano kada nors ragauta kava.
Pamatę mano reakciją, Starbucks darbuotojai kvatojo.
– Gal šitos kavos jums per daug?
Aš papurčiau galvą. Tada dar sykį gurkštelėjau. Šį kartą pajutau daugiau skonių.
Trečias gurkšnis mane užkerėjo.

Viena žaviausių pastarųjų dešimtmečių verslo istorijų apie kompaniją, prasidėjusią nuo krautuvėlės Sietlo pakrantėje ir išaugusią į 1600 parduotuvių tinklą visame pasaulyje. „Starbucks Coffee Company“ supažindino Ameriką su puikia kava ir pakeitė viską – nuo skonio iki kalbos ir centrinės gatvės veido.

Rinkodaros specialistams, vadovams ir karjeros siekiantiems verslininkams ši knyga „Kava su meile. Kaip Starbuks sukūrė kompaniją puodelis po puodelio” atskleis, kaip versle reikia vadovautis širdimi ir aistrą paversti pelnu.

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Kava su meile. Kaip „Starbuks” sukūrė kompaniją puodelis po puodelio – H. Schultz, D.J. Yang”